VISQUEM PER MITJÀ D'ELL - 1 Jn 4-9

Arxiu dʼarticle

2015-04-11 23:06

Últim dia de campa

Després de descansar finalment esta vesprada Braven, junt a tots nosaltres, ha pogut anar a pel rei i la seua cort i esta vesprada....HEM RESCATAT A LA PRINCESA! Amb la princesa Rosa rescatada, el nostre amic Braven es sent molt content i amb moltes ganes de portar a terme aquell objectiu...
2015-04-11 15:12

Açò ja s'acaba!

Açò ja se’ns acaba, però no per això ens anem a decaure, segurament els pares estan esperant veure’ns però nosaltres estem de lo més agust ací  jugant tot el dia. Ahir per la vesprada ens ho passarem de luxe en la festeta que va preparar el nostre amic Braven i a la fi va aconseguir el que...
2015-04-10 16:24

Segon dia de campa!

Bona vesprada! Aquest matí el nostre amic Braven ens ha confessat el seu gran somni: Fer un bar de braves! Pareix estrany però tots els seus avantpassats s’han dedicat a aquest tipus de negoci i ell no vol ser menys. A més ens ha explicat que abans de fer res vol conèixer millor la zona en la que...
2015-04-09 23:46

Ja hem pasat el primer dia de campament

Avui ha segut un dia ple d'emocions d'aquesta nova aventura, hem anat a buscar el banderí que ens havia dit el nostre nou amic però el mag ha tingut problemes en un dels seus trucs de magia i no el troba. Finalment hem decidit entrar a conquerir el campament nosaltres amb ells i ho hem...
2015-04-09 11:33

ARRIBADA DE CAMPAMENT DE PASQUA

Després d’aquest viatge amb el bus cantant i de xarreta amb els amics al final hem arribat al campament! En arribar ens ha visitat un xic un tant boig que es fa nomenar Bravenheart, ens ha contat que vol conquerir el campament i que per a això necessita un banderí que pensa que se l’ha endut el seu...
2015-04-09 11:29

JA ESTEM AL CAMPA!

Ja estem al campament, ens ho hem passat de lo més entretingut al bus i estem amb moltes ganes de fer jocs i passar-ho de luxe amb els juniors!
2015-04-03 23:27

ELS JSP A LA PROCESSÓ DEL SANT SOTERRAMENT

Una vegada més, alguns monitors dels Júniors Sant Pere i alguns membres del grup d'Estil de Vida han sigut els encarregats de portar l'anda del Cristo en la processó del Sant Soterrament.. Des d'ací agraïr a la confraria del Cristo de l'Hospitalet per confiar una vegada més en nosaltres. Bones...
2015-04-02 12:22

Què portar i que no portar al campament

Ahir per la vesprada va tindre lloc la reunió de pares per al campament de pasqua. Vam informar de l'hora d'eixida per al dijous, de l'hora d'entrada al campament per al dia de pares, del que tenen que portar... ací vos deixem un resum d'alguna informació donada ahir. Per a més informació podeu...
2015-04-02 12:20

CAMPAMENT DE PASQUA 2015

Recordeu que dijous a les 9 el matí ixirà l'autobús per a començar la nova aventura que ens espera en aquest campament de Pasqua. No s'oblideu de la roba i calçat còmode per al primer dia i esmorzar, dinar i berenar, molta aigua i moltes ganes de passar-ho bé!! Bones pasqües!!!
2015-03-29 11:58

Dissabte 28/3 Festival de la cançó

Ahir dissabte a les 9 del matí ens vam pujar al bus junt als altres grups Júniors de Sueca, el Carme i Fàtima per anar fins a Alginet on va tindre lloc el dia Júnior i XXXI Festival de la cançó. Aquest any el lema era Visquem per mitjà d'ell. Per el matí vam fer un joc per etapes i la Eucaristía....